SEO-copywriting
Gevoel in je copy
Een koude slok Affligem Blond tijdens een warme zomerdag, je dochter die afzwemt, Son Mieux dat in jouw huis een concert geeft.
Dat gevoel wil je in je copy.
Daar heb je wel een beetje lef voor nodig. Want je wil natuurlijk al je bezoekers laten weten dat je kwaliteit levert, van korte lijnen houdt en snel schakelt.
Maar dat doet iedereen. En als iedereen het doet, dan val je niet op. Je bent niet origineel, dus je lezer haakt af. Hij scrollt alweer door zijn LinkedIn-pagina.
Copy voor conversie
Je teksten moeten origineel zijn, zodat je lezer zijn dubbele Espresso koud laat worden. Alsof hij naar zijn favoriete serie op Netflix kijkt, hij krijgt er geen genoeg van.
Hij leest nog een blog, en nog één. Hij wil meer van je weten en drukt op je call to action button. Dat wil je.
En daar heb je nou de juiste woorden voor nodig.
Klaar om jouw verhaal met de wereld te delen?
Ik schrijf
blogs
landingspagina's
nieuwsbrieven
persberichten
productteksten
testimonials
vacatureteksten
webteksten
whitepapers